
• SW 680, SWT
• RABA-MAN
D10 i D2156 HM6U
• 359 i pochodne
• 4C(T) – 107, SW 266
• 6C(T) – 107,SW 400,
• 4C(T) – 90
• MF
• MTZ
• BIZON
• Silniki do ciągników i
wózków widłowych
(S312; AD 3.152 UR;
D250; S4001 – S4003;
D3900; A4236)
• Silniki do ciągników
URSUS (ZETOR)
• Silniki do kombajnów
zbożowych:
(SW400R, 6CT107R)
• Silniki do koparek i
ładowarek:
(SW400 i SW680/59/8)
• Silniki do maszyn
górniczych:
(SW400Ł2,6CT1072Ł2,
SW680/73)

• MAN
• MERCEDES
• DAF
• VOLVO
• SCANIA
• IVECO
• DEUTZ
• CUMMINS
• PERKINS
• JOHN DEERE
• MTU
• YANMAR
• VM MOTORI
• DETROIT DIESEL
• JCB
• FENDT
• NEW HOLLAND
• CLASS
• SISU
• Silniki do pojazdów
LIAZ, DAB, IFA,
ROMAN, KAMAZ
itd

- MERCEDES MTU OM 460
- MTU 6H1800
- IVECO V8 FVQE 2883
- MAN D2876 LUE 623/631
- MAN D2866 LUH21
- SW 680 / 123
- CATERPILLAR C 27
- SILNIKI 2112 SSF

Głównym atutem Spółki jest posiadana Koncesja Wojskowa B-050/2016 oraz certyfikat AQAP 2110:2016 do ISO 9011:2015, dzięki są prowadzone profesjonalne naprawy silników przeznaczonych dla wojska, w tym NATO na podstawie Kodu NCAGE 99KOH ( określa profil prowadzonej działalności i specjalizację firmy w ramach Sojuszu – każdy potencjalny kontrahent wojskowy paktu, wie gdzie może zlecić określoną usługę ). Spółkach w ramach posiadanych uprawnień, może uczestniczyć w przetargach publikowanych przez wszystkich kontrahentów z krajów NATO.